Tuesday, January 5, 2010

SaKiT...


salam...
malam nie cam biase aku balik keje awal skit ari nie....
masuk je kete...aku cam betul2 sdih...sayu je ati nie..
ntahla...sambil drive aku menangis n trus menangis...
sampai tersedu-sedu...


tgh2 drive...tb2 dada aku jd sangat sakit...
xleh bernafas satu bab...dia jadi kejang...
kete aku terbabas kat semak tepi jalan highway pasir gudang tu...
nasib baik sempat jugak aku tekan brek...kalau x dah langgar pokok....
mesti brek kete jahanam kan.....huhuuuuhh....


aku dah xtahu nak minta tolong sape...
jalan kat situ dah la gelap...
aku try je tekan signal kecemasan...


time tu nafas aku da susah sgt nak tarik....
dgn dada jd kejang lg..
ALLAH S.W.T je tahu bagaimana situasi aku time tu..

alhamdullillah...masa aku memerlukan pertolongan..ada yg sudi membantu..
sebuah kete waja...berenti depan kete aku..
pasangan suami isteri kuar dr kete dan bantu aku....
isteri dia drive kete bawa aku p hspital pasir gudang...
suami dia drive kete aku...


sampai umah dia anta aku...
syukur alhamdulillah semuanye selamat...
jika xde pasangan suami isteri nie...
mungkin aku dah xde.....


YaAllah...aku bersyukur pada-Mu YaAllah...


p/s : time kasih pada en.hamzah n pn.shila...kerana telah memberi pertolongan kepada saya...
budi baik anta tidak akan saya lupe kan....dan tidak boleh dibalas dgn wang ringgit...
hanya Allah S.W.T saje yg akan membalas jasa baik kamu berdua....terima kasih skali lagi...

No comments:

Post a Comment