Saturday, December 5, 2009

MooD...FiKiRaN...n SeMua x MeNeNTu....

salam...
ntah napelah ari nie idup cm xmenentu....
sedih...geram...marah...sebak...semuanye ada...
nak nangis...tp air mate nie xleh kuar...
ntahla...semua kawan2 perasan....


masa keje td...semua tanye nape muke monyok???
aku xthu nak jawab ape...
aku juz jawab...pikiran aku bercelaru sikit...


kawan2 keje semua pelik nape aku ari nie lain...
mcm HULK ke??huhuhuhuhu...
ntahla...aku pun xthu ape kene dgn aku ari nie....
dgn customer pun senyum pakse je...

mgkin telalu sedih bile baca sms dari seseorg...
cm xpecaya dia leh bg msg gitu...
msg yg dia hantar tu asyik bermain dalam pikiran je...
2 yg wat haru biru ari nie...
aku jadi sebak...air mate bergenang je dari td bile t'ingat msg tu...

kenapa masalah individu mesti kite kaitkan dengan family??? 


dahla...
malas nk pikir dah...
yg sedihnye aku...sakitnye aku...


td aku kene sakit sangat pinggang...
xleh nak bangun...
p la hospital...
dapatla ubat n nasihat doc yg panjang berjela...
uhuhhuhhuuu...
 nie still sakit lg...cam ne nie??
esok keje lagi...
xpe2 kuat kan semangat.... 

No comments:

Post a Comment