Tuesday, December 1, 2009

TeRiNgaT KeNaNgaN ZaMaN MaTrIk DuLu....

salam...
wah...kejap je rasa masa berlalu....
dah 5 tahun rupe2nye aku tinggalkan zaman matrik..
rindunye kat zaman tu dulu...


1st time aku duk asrama...kat matrik johor...
jumpe kawan2 baru...kat matrik johor jugak...
kenal erti persahabatan....kat matrik johor jugak...
sakit pening aku...bersama kawan2...
sedih gembira aku bersama kawan2 jugak...
seronoknye zaman tu dulu...
banyak bende kite kongsi bersama dulu....



dulu aku ada 2group kawan...
kawan kt bilik...n kawan kat kelas...
kawan kat bilik nie...time makan...makan sama2...
time riadah...riadah sama2...byk bende wat sama2....
kawan kelas pulak...time study..study same2....pg kelas same2...
ape2 pun pasal kelas memang wat same2.....

dekat situ aku baru kenal erti persahabatan...

dari situ aku belajar menghargai kawan2 aku...
coz family semua jauh2...
ape2 yg berlaku pada kite...kawan2 dulu yg akan bantu...


aku rindu sangat2 kawan bilik aku....
lily..hasni..daya..zana..especially .... coz aku dah lost contact dgn dia..mgkin dia marah aku lagi....ntahla...dia n ALLAH S.W.T saje yg tahu....



aku jugak rindu kawan baik aku dalam kelas...
ayu..nazie..shak..mira...


bestnye kalau la masa dapat kite putar semula...
aku rindu kamu semua....


No comments:

Post a Comment