Sunday, November 22, 2009

bRiTe...GuMBiRe...hehehhee


salam...
pagi td lepas bangun tido dah siap2 sidai baju...
aku pun m'online la kejap...
sambil makan roti yg dibeli oleh ibu semalam...
hehehehehe....
ari ie kan shift noon...
so kul 1 baru p keje...


tgh2 online...rose duk sebelah aku...
aku tanya result final sem ni da dpt x semua...
dia kate la result dia ada A- la...n whatever...

ak tnye lagi dah dapat ke x semua result nye...
dia kate dah...
aku tanye dia...dah kire ke x pointer nye?? dapat brape???

dia duk senyum2...pas tu dia cakap dia dapat 3.80/4.00...

wah hepi aku masa tu....


dari sem2 lepas lagi dia nak dean list....
dia kecewa...pointer dia sipi2 je nak dean...
sem nie dia target 3.70...syukur alhamdulillah dapat lebih lagi...
aku pun hepi la....
hehehehhee....


p/s : Insyaallah gaji nanti maina belanja ucuk ek.....Tahniah yek...maina dah cakap da...mesti ucuk boleh dapatnye...hehehehe...buat PSM elok2...kalau nak sepersalinan baju konvo dari maina...xmo extended k...maina sentiasa support ucuk...chaiyok2!!!







No comments:

Post a Comment