Sunday, November 22, 2009

4 HaRi TeMpaT BaRu.....


salam..
hallo...semua...
lamo jugak aku x m'update...
lepas je kursus...
aku dah xde kerje...
malas nak masuk office..
nak try keje lain dulu...


jgn terkejut...sekarang nie aku keje dgn GIANT as a cashier...
hahahahahha...
teringat zaman2 lepas abis SPM dulu...
hehehehe..
tp memang best....
contract sebulan je....
lpas tu..xthu la lg...
aku berenam dgn abg azmie..abg lan..kak wanie..miza n dilla...
kerje dulu sebab nak daptkan sijil dr kementrian sumber manusia...
bile seseorg tu dah kerje baru dia bagi sijil...
so...contract pun contract la....
hehehehhe...


hari pertama di giant...
huhuuuhu...
boring sebab trainning...
ke-2 pun sama..
n ke-3 pun sama....


hari ke-4...opening GIANT NUSA BESTARI....
1st time bukak kaunter...
wah..xduduk aku punch barang customer...
org ramai sgt...
xde la pulak short nye...


hari ke-5..pegang kaunter...
short-rm10..
wawawawa....


hari ke-enam...pegang kaunter lagi...
short-rm36.70...
waawawawa....
rasa nak nangis....


hari ke tujuh..pegang kaunter....
aku selawat byk2 time nk bg customer duit balik....
aku wat alpha wave..
semua aku amal kan...
alhamdulillah malam tu balance...


hehehe...
ari nie aku shift noon...
tu yg bole m'update blog nie...
k la...
nak siap2....
babai......

No comments:

Post a Comment