Sunday, November 1, 2009

KaWaN BaiK.....

salam.....
lepas balik menjual...
kami semua kelaparan...
so, cam biase kul 8 kami nak p makan....
makan ramai2...
seronok....
tp kali nie kawan baik aku nak ikut...
xperlu lah aku sebut sape org nye...
ckuplah dgn panggilan A je tuk dia..
dia nak ikut aku p mkan malam nie...
biarlah org nak cakap dia ape skalipun....
aku xkisah pun berkawan dgn dia....
memang semua org tahu A adalah seorng yng serius & ****...
tp dia ok...dia mempunyai perancangan hidup tuk future....
biarlah dia **** skalipun..
tp dia bagus org nye...
hehehhehe....
ceh...puji lebih2 pulak....
cam nak mintak blanje mkan je nie....
hehehehehe....


cam biase kalau jumpe A nie mesti aku jadi motivator tuk dia....
ape2 perkara saje kami kongsi bersama....
susah senang....sedih gembira....
aku akan bg pendapat terhadap masalah dia...
n dia pun selalu bagi pendapat tuk masalah aku...

start *** aku kenal dia.... 
so, da lebih 4 tahun aku kenal dia....
dah tahu dah dia tu cam ne....
rahsia dia semua dalam poket aku...
hehehheheh....
org slalu salah sangke aku n dia...
tapi "kami hanyalah kawan baik....xlebih dari itu...."


coz ciri2 wanita idaman dia xde pada aku.....
n dia pun c***....so,xmgkin bole terjadi hubungan tu...
hahahahahahaha....


p/s : aku kawan baik ko kan A.....hehehehehe


....

No comments:

Post a Comment