Friday, November 6, 2009

BooTh HaRi KoMuNiTi....


Salam....
nie dia gambar masa kami buat jualan...
di Sek.Taman Tampoi...
Hari Komuniti....

  
masa nie baru je sampai...
so tgh susun2 dadih...

  
semua tgh sibuk menyusun...
betul2 tekun dan sampai tertonggeng-tongeng..
hahahhaha..
rajin fairul...

  
posing depan gerai....
wah kak ana...ganasnye muke...

  
sampai2 je...trus makan dulu...
lapo sgt...
sambil tgk perlawanan bola sepak budak2...
hehehehe...

  
inila dia maskot yg aku katekan...
abe & eva...
aku pinjam kat KRP nie....
comelkan....

  
aku with maskot2...
terasa kecik diri ini...
hehehehhe...

  
kami yg keletihan melayan kerenah budak2...
tp still sempat posing lagi...

  
sempat lagi bergambar dgn YB...
semasa YB buat lawatan ke gerai2...

  
kami semua sebelum balik....
seronok....

  
nie lagi satu gambar sebelum balik...
 muke semua keletihan...
tp still bole senyum...
hehehehe



 

haaaa.....nie aku sempat lagi jd mamarazzi...
nonie n syed....
apelah yg dibincangkan yek..
mcm masalah dunia je....

 .....


aku nak ucapkan riuan terima kasih kat semua kawan2...
yg sudi m'involvekan diri anda pd hari komuniti nie...
n nak ucap jutaan terima kasih pada DR.Anizu...
kerana telah memberi kepercayaan meminjamkan ABE & EVA.... 
terima kasih byk2....

........

No comments:

Post a Comment