Sunday, October 4, 2009

hSa....


salam....
aku baru balik dari kuar dgn family....
hehehehe...seronok ibu n ayah n adik datang...


tp family aku datang Jb coz ada hal...

salah sorang pekerja ibu n ayah xcident...

xcident kat muar dalam perjalanan ke tempat keje...

so,kami pun p la melawat....
pekerja ibu tu di masukkan ke wad ICU...
tengkorak kepala dia retak....
sebab tu lah dia dihantar ke HSA....


sedih tgk dia cam tu....
badan..kaki n tangan nye di ikat bersama katil...
coz takut dia terlebih agresif...
ingatannye pun kurg elok....
antara kenal xkenal...or tahu xtahu....
mungkin pikirannye mengalami sedikit gangguan....


huhuuhuhu..
masa nak masuk ICU tuk melawat...
aku punye lah brani...
dah masuk...mulala....kaki jd lemah...
nak muntah lain...pening lain...
ini pun bole lagi masuk hospital...
kalau dulu lg teruk....
baru sampai pintu depan hospital pun aku dah nangis...
dah nak pengsan..bile tiba malam mule la...mimpi yg ngarut2...
ngigau....huhuhuhu....


itulah aku.....



No comments:

Post a Comment