Wednesday, October 14, 2009

MaMa aTy KeGuGuRaN.....

Salam...
ari nie aku dapat brite dari mama aty...
dia message aku...dia sakit perut...
Doc klinik swasta kate mungkin keguguran....
kandungan dia baru berusia 2 bulan...
tp yang peliknye...
darah xkuar pun...
kalau gugur,biasenye darah kuar bykkan...


so, dia konfuse,...dia p hospital...
rupe2nye dia mengandung di luar rahim...
astarfirullahalazim....
sian aku tgk mama aty...


aku juz dapat tenangkan dia je...
aku xbrani nak tanye lebih2...
kak....mungkin de hikmah pe yang berlaku sekarang...
insyaAllah mgkin kebahagiaan menanti akak sekeluarga...
redha je kak...

petang tu aku, dila n miza p melawat mama aty kat HSA...
seperti biase aku akn jadi 'meong' kalau masuk hospital...huhuhuhu...
aku nampak wajah mama aty sedih.....
so, masa kiteorg sampai tu...
mama aty dah kene masuk bilik operation...
kiteorng pun hantarlah mama aty kat bilik operation...
semoga mama aty selamat...
insyaAllah......


No comments:

Post a Comment