Sunday, October 4, 2009

SeDiH....Sobb...Sobb....


td masa makan aku sedih n menangis...
org tua2 kate xbaik depan rezeki menangis...
tp tahulah nape air mate ni senang sangat nak kuar....


cm ne ek nak cakap...aku ni ada 1 sifat sensitif xbertempat...
lagi2 kalau org tu paling dekat dgn aku....
mudah je aku sensitif...

nampak je aku nie jenis xkisah....
tp sebenarnye aku kisah....huhuhuhuhu....
tp bukan semua aku leh jd sensitif....certain bende je yg boleh aku jd sensitif...


1st-pasal duit....2nd-percakapan...3rd-sayang...4rd-etc...

pasal duit ni bukanlah aku kedekut ke ape....
tp perkataan ni aku xsuke..."BERKIRE"...

lg2 yg buat tu org yg paling dkt dgn aku....
nape aku ckp xsuke dgn perkataan tu???
sebab aku xpernah "BERKIRE" dgn sape2...
tp kalau pasal "BUSINESS", MESTI kite kene "BERKIRE".....


if aku berhutang dgn seseorg tu...aku tahu...n aku akan ingt sampai bile2...
ramai je yg berhutang dgn aku...tp aku xpernah nak mendesak....
xpernah nak cakap yg boleh menyinggung perasaan org tu...
sebab aku xsuke org buat aku camtu...


kalau aku nak "BERKIRE" la....lg2 dgn org yg paling dekat dgn aku....
xcukup dakwat pen nak catit....
xcukup kertas A4 1 rim tu...
bukanlah aku nak cakap banyak/besar...tp bole pikir sendirila....

kadang2 manusia nie cepat lupe dgn ape yg dia ada skrg.....
dia tahu pengorbanan dia je....
xpernah pikir org lain...
konon2nye.....
"AKU JE YANG BERKORBAN!!!!" (dipetik dari kate2 sahabat aku)
aku pelik...mn dia tahu dia byk berkorban???
dia tulis ke tiap2 ari ape pengorbanan dia??hahahahahha.....


tp aku memang tersangat2 sensitif perkara seperti ni....
kerana mulut badan binasa lah kate kan....
yg lain aku akan explain bile perkara tu terjadi pada aku...
huhuuhuuhu....


k la...aku sangat sedih sekarang nie...
hanya Allah je yg tahu bagaimana sedihnye hati ku ini....
moga2 ada hikmah pe yg berlaku....



No comments:

Post a Comment