Saturday, October 31, 2009

MeNJuaL di SeK Ren TaMaN TamPoi....


Salam.....
wah...pg nie sangat la bz...
coz klas aku de ambik tapak kat sek ren taman tampoi tuk jualan...
kat sekolah tu ada program "hari kejiranan lestari"
sangat tidak memberansangkan....
pagi tu xde org...
xtthu cam ne pihak sekolah wat program...
memang xde org langsung...
padahal program tu melibatkan YB....
ntahla...pelik juga...
kami yang meniaga ni sangat la sedih...takut BEP(break-even point) xcapai...

pagi tu sangat sunyi...
cikgu2 kat sekolah tu pun xsporting n ramah...
aku pun memikirkan lah idea2 yg bernas...
cam ne la nak wat marketing nie...
kat budak2 pulak tu...

so,aku teringatlah budak2 suke dgn maskot...
n otak aku time tu "terlink" dgn maskot SUKAM....
heheheheh,....
ape lagi aku pun msg DR.Anizu kate nak pinjam maskot...
last2...dia bagi....alhamdulillah...
tp time tu aku tkt jugak...
takut marketing tu xmenjadi....
hahahahhaha...

tgh ari aku p UTM dgn nonie...
p ambik maskot tu...
so,org yg kene jd maskot adalah...
kak wanie n fairul...
hehehhee...
kalau aku yg jd maskot nnti cian pulak bear tu jd katik pulak....
hahahahahha...

memang memberansangkan jugak lah...
klakar pun ada...
syarat nak bergambar dengan bear tu...
adalah kene beli barang yg kiteorg jual
pastu baru boleh ambik gambar dgn bear2 itu...
hehehehhehee...
  
walaupun penat....tapi best sgt....
kenangan nie xmungkin dapat aku lupekan.....


 

No comments:

Post a Comment