Saturday, October 31, 2009

KaTe2 yG MeMBuaT aKu SeDiH....

salam....
aku ni sgt2lah sensitif...
huhuhuhu....


salah seorg kawan aku telah membuat aku kecik ati n sedih....
ntahlah....
mungkin aku dah pandang dia sangat baik...
bile org baik...dia xakan keluarkan perkataan2 yg kasar....
seperti mana kawan baik aku sendiri org nye sgt baik...
dan xpernah marah aku dgn perkataan y sebegitu..
...cik za n cik lai xpernah tujukan kate2 kasar pada aku.....
...walaupun diaorg marah sekali pun dengan aku....


tp semalam aku terasa hati...
kawan aku marah kat aku bile aku kenenkan dia dgn bdk lelaki tu....
sampai dia keluarkan perkataan "SETAN" kat aku.....
wawaawawawa....aku nak nangis....
aku sedih bukan tu je....
kalau dia marah kat aku sebab tu sampai keluar pekataan tu...
aku xkisah sgt...mgkin hati aku kejap je sedih...
tp bile dia marah aku kenenkan dia dgn bdk laki2 tu.....
pastu dia siap nak ambik gambar ber dua2...


korg phm x ape yg aku tulis nie??
klu xphm xpelah...

ape yg aku nak sampaikn ialah....

aku nie sensitif dgn bnde2 cam nie...
wlupun nampak je aku nie rock.....
hehehheheheh....


p/s : cik za...cik lai....org rindu kat kamu berdua....rindu nak borak sama2...rindu nak jalan sama2...rindu nak shopping sama2...rindu nak gelak sama2....rindu nak nangis sama2...rindu nak marah2 kamu berdua...rindu nak dgr bebelan kamu berdua....rindu semuanye....
....
....
.... 

No comments:

Post a Comment