Wednesday, September 9, 2009

09/09/09....


pagi nie p keje lambat sikit....
9.30pg baru sampai ofis...hehehe...
kak aty yg ajo p keje lambat ek...hehehehe...

sampai ofis semua dah ada....
cam biase dengar bebelan en.enal dulu...huhuhuhu...
ari nie en.enal n en.shah pakai baju kotak2...
sorang cam abg beca dalam cite P.Ramlee tu...
sorang lagi bak kate abg azman cam gangster kampung dusun...hhahaha
aku pun keluarkanlah netbook...n terus online gune broadband yg dipinjam dari mak cik endon rose... hehehe...(tq rose coz bagi pinjam)...1st thing buka fc dulu...baru fs...n last skali cek email...

tengah2 duk online...my bos nak kompemkan brape org yg p buke puase ari nie....
aku angkat la tangan...nak cakap sesuatu...

en.enal...> "saya xnak dengo pape lagi....malina nape angkat tgn?? xde alasan yek...semua staff kene p malam nie...no excuse..."
aku...> "saya nak tanya skit..."
en.enal...> "saya xnak bagi malina cakap...yg saya tahu ptg nie semua ada..k..kul 6.30ptg dah sampai.."
miza...> "dengarla dulu en.enal ape yg marina nak cakap tu....(miza dgn gaye nak marah)..hehehe
en.enal...> "saya tahu nanti malina mesti nak cakap xboleh datang la...tu yg saya xnak kasi dia cakap.."
aku...> "bukanla en.enal saya nak tanye je...ptg nie kompem saya dtg....(aku dengan muke tersengih2).."
en.enal...> "haaa...ape dia malina??..(dgn bercekak pinggang).."
aku gelak je time tu....hahahaha....
aku...> "en.enal,saya nak bawa adik saya ptg nie yek...saya xnak dia buke puase sorang2..."
en.enal....> "owh...saya buke puase sorang2 awak xkisah pun yek....(dia buat muke melawak)..."
dengan tiba2 suara dari belakang....suare en.shah...
en.shah...> "marina...juz bawa ur sis...saya dah include booking skali...k...sumiati,u nak bawa anak u sorang ke??"
aku dah tersengih time tu...hahahaa....
mama aty...> "(dengan muke selambe je dia kate) nak bawa semua la.....husband skali...hehehee
en.shah...> "ok...sape lagi..can bring along ur wife or husband n baby....k...i blanje ari nie...but mesti dtg...kalau xdtg i claim semula kat u all...."

so....muke semua happy....yela...bos nak belanja...hehehehehe....
murah rezki bos yek...so nanti jumpe kat New York Hotel k... semua....bye...

No comments:

Post a Comment