Tuesday, September 15, 2009

HaRi Ke-2 di KuRsUs......

salam....ari ni ari kedua aku p kursus....
subjek y aku paling minat....
"Bisnes Panning..."
wow!!! lecturer dia sgt best....
sgt2 best....
aku xngantuk lgsung....
byk motivasi y dia beri...
nama lecturer aku "Tuan Hj.Kamaruddin"
bersemangat semua ari ni...
xde pun y menguap byk kali...
aku mmg fokus ape y dia ajar n ckp...
  
break tgh ari aku p anta rose n atika kat sri putri...
diaorang naik bas kul 1.30....
waaaaaa....semua nak balik....aku pun nak balik jugak....
tggl la aku n ctot je kat aras ni...
xpe ctot...tggu yek...sehari je lg...
nnt kite balik rumah....


ptg ni dlm sejarah buke puase kat surau dgn air mineral je....
p j.j sampai lambat...meja semua full....
wawawawa......pas tu bli je air mineral p solat dulu...huhuuhuhu
lps tu baru p mkn....
 n lps buke...aku p MPH jap....
nak cari buku.....
tajuk buku : Menjejaki Jutawan Senyap (Silent Millionaire)
penulis :Dr.Rusly Bin Abdullah


xsabar aku nak baca buku ni....
dalam idup kite mesti ada idola....
aku nak jd jutawan...
iaitu jutawan senyap....
idola aku tuk aku capai 'silent millionaire' ni 
adalah ....rahsia..........
nnt dah tb masa nye aku akan bgthu....
k la...jmpe di lain hari...



No comments:

Post a Comment