Friday, September 11, 2009

BaLiK KaMPuNg...

salam....
tgh ari ni aku nak bagitahu kat semua...
aku balik kampung....hehhehe...
mana lagi kampung aku kalau bukan muooo...

dalam perjalanan aku terasa mengantuk sgt...
alamak...sape y nak drive nie??
dah la aku balik dgn rose je...
mengantuk tahap gear 5 r...
aku pun stop kat tepi jap...
tukar driver...

so,dari sedenak ke pagoh mak cik endon rose y drive kete...
aku bagi warning kat dia...
boleh bawa 80km/j...xleh lebih...
jgn memotong....
jarak dgn kereta depan biar jauh...
n mcm2 lg aku pesan sblm aku tido...hehehhe

dulu kalau dia drive aku mengantuk jd segar balik..
tp skrg dah pecaya skit..n dah bole tido jap la kalau dia drive...
tgh2 syok aku tido kat sblh nie...
tiba2...."maina..maina...bangun!!...."
tekejut beruk aku...."nape2??"
"org nak potong lori cm ne??"
aduh.....aku ingat nape....nak tekeluar jantung aku nie...
ingatkan roadblock ke....polis tahan ke...
rupenye nak potong lori...huhhuhuhu...
aku pun ajar la...

setelah tiba d rumah aku...
berehatlah sementara nak tunggu azan magrib...
tuk berbuke puase...

No comments:

Post a Comment