Tuesday, September 15, 2009

MuLeNyE KuRSuS....

Salam....
15/9/2009....hari pertama aku di kursus EDP...
wah...semua kawan2 baru...banyak pengalaman diaorg...
aku cam semut je time tu....
tp xbestnye ari ni....
lecturer tu membosankan.....
mengantuk kami semua....
yg bestnye...aku dpt kawan baru...dari umur 19thn...hingga   50thn...
mule2 semua cam dah giv up nak truskan kursus ni...
yelah...dah la lecturer bosan...kalau 2bulan ngadap lecturer ni...
mmg la lps 2ulan aku dah teror main sudoku....
time dia ajor...kt blkg aku main sudoku....hahahhaah


masa pun cm lambat berlalu....nak tggu kul 5...
akhirnya masa balik pun tb....
cc(kerani kat kursus tu...name dia cecelia) dah tggu kat luar...
nk bawa kami ke hostel...
kami pun ikut je...
hostel aku terletak kat melawis...sebelah J.J Taman U...
not bad lah...
y pnting de lift...hehehe
kdai ayam penyek pun depan hostel je...
nyumm...nyum....


balik ni insyaallah buke puase kat J.J je...
dgn aimi n rumate dia....
n dgn rose...atika...idah...n ctot.....

seronok time ni....yelah buke ramai2,....
hhehehehehe....
lps tu nak balik ujan lebat....
singgah u mall jap...
nak cari inner panjang tu xjumpe2...
kt u mall pun xjumpe gak....
huhuhhuuhuh...
lps tu trus balik utm....
huhuhuhuhuh


No comments:

Post a Comment