Friday, September 11, 2009

MiNta CuTi KaT BoSs...

salam...12 sept...bersamaan jumaat...
aku p keje cam biase...sampai office aku layari internet jap....
pas tu aku wat surat tuk cuti...
bukan cuti raya...jauh sekali tuk cuti kawen...
tapi cuti tuk aku mengikuti kursus...tuk improvekan lagi diri aku nie...
aku..miza n dilla y akan bercuti...
so aku watkan lah sekali depa nye surat...
aku pun mule menaip....dan akhirnye siap...pas tu trus p print...

masa y di tunggu telah tiba...iaitu jumpe dgn boss...
huhuhuhu...seram sejuk kami bertiga...
tapi kami kuatkan juga ati ni...
bile masuk bilik bos...
dah terasa sedih nak bagitahu en.shah y kami nak cuti selama 2bulan...
bile aku bagitahu...nampak wajah en.shah terkejut...
tapi lame2 dia senyum n kate xpelah...
kalau tu untuk kebaikan...

kami bertiga xbagi en.shah bagitahu en.enal...
tp en.shah stil pggil en.enal n terus bagitahu....
aku xsangke en.enal akan menangis bile dengar kami nak bercuti...
bile en.enal tgh ckp2 tu...da dengar suara en.enal sebak...yelah...
wlupun aku baru keje kat situ masuk 4bulan...
tp kami semua mmg rapat...
dah mcm adik-beradik semua...
bile tgk je en.enal nangis...
miza pun start engine...(menangis dulu)...
c dilla pun mule panaskan enjin...(2nd nangis)...
n aku y pada mulenye control cun xnak nangis...
akhirnye jatuh juga air mata nie ke bumi...
sedih sangat...
2bulan tu lama jugak bagi aku tuk berpisah dengan kawan2 semua...
dah xde suare kawan nak gaduh...
nak gosip..nak ketawa...n nak nangis sama2...
tp kene kuatkan ati..
en.shah n en.enal menyokong kami walaupun berat ati nak merelakan kami pergi...
xpe en.enal..en.shah...2bulan je...

No comments:

Post a Comment