Monday, September 28, 2009

GaMbO LaGi....


ni masa klas HR....
gambo nie aku ambik kat syed...
tq syed....
hehehehe....


 

nie slideshow 1st cikgu kiteorg.....



 


nie masa nak memperkenalkan diri....
cam nk menari je ek aku nie....
cube cikgu pasang lgu dangdut skit,....
hahahahaha....



 


ape la yg digosipkan mereka nie???
hahahahaha....



 


wah....
bz tol semua....
aku kat blkg tu cm biasela....
mendengar dgn penuh khusyuk nye....
hehehehe...
aiii.....sempat lg kak wati tgk camera???
hahahahah



 


haaaa....tgk tu...bersemangat kak ana...
idea tgh byk tu....
hahahaha...
chaiyok2....



 


wahhh!!!!!!!!!
begitu tekun c dilla tgk laptop...
faham ke pe yg ko tgk tu...???
bertungkus lumus depa menyiapkan assigment...
begitulah jugak aku....



 


sempat lagi cikgu ajak main game nie...
seronok...
mencabar jugak...


lupe nak bagitahu....
nama ckgu aku klas HR nie...
Pn.Rosnah...
dia dah lama dalam bidang HR nie...


k..la...malam nie aku n kawan2 yg lain nak p braye umah en.enal....


k..bye2..






No comments:

Post a Comment