Wednesday, September 23, 2009

SeDiH....SaKiT HaTi...SeMua aDa....



salam...


hari ni aku sakit hati sgt....
sgt2 skt ati...


ape perasaan korg semua bile org yg korg percaya n terlalu syg....
wat korg cam xpenting....

kalau dulu semua bende boleh bincang dulu baru lah buat keputusan...

tp sekarang....aku xdiperlukan lagi bile nak buat keputusan....
semua keputusan wat sendiri...


lama2 aku dpt rase y diri aku nie dah xpenting mana pun....


1st....perkataan "sial" di tuju pada aku...
aku terima....sebab aku syg kat dia...biarlah dia nak ckp pe pun...
aku leh tahan lagi....


2nd....besday aku dia dah xingat....
wish pun xde....aku ingatkan,barulah dia wish....


3rd....keputusan dah xbincang dgn aku lagi....
semua buat keputusan sendiri....kalau dulu semua benda bole tanye kat aku dulu....


4th.....sekarang nie...msg langsung xde....call lagi la...
dah xingat....


korang pikir lah kan aku ni cam org yg bodoh kan....
sanggup wat pe je kat dia...
tp dia...langsung xhargai kat kite...


bukan aku minta di tatang bagai minyak y penuh....
tapi juz buat aku penting bagi dia pun dah cukup....
bukan aku minta duit....minta harta benda...
aku bukan materialistik....tp aku rasa dia patut pikir sendiri....










       

No comments:

Post a Comment