Thursday, September 10, 2009

SePerTi yG Di JaNji KaN.....


ok....ni la gambar2 y sempat aku ambik masa buka puase semalam....
Tempat : New York Hotel JB
Masa : around 7mlm - 9.30mlm

 
office mate...
dila..aku...rose...ema..
ngam2 aku sampai terus buke puase..
  
office mate jugak...
miza...aku lagi...rose...n ema...
family mama aty...
suami isteri n anak2...
keluarga bahagia....
aku n rose...
-kakak-
anak mama aty...
c tembam fifi...
nie anak ema....
chubby betui baby ni...
semangat badan dia...
aku dukung sekejap dah lenguh...
byk btui aku mkan time nie...
rose lg la...+ + + dari aku...
hehehehe...
(jgn mara rose..)
budak temok...
fifi...
geram betui...
rasa cam nak cubit2...
nasib baik mama dia ada...
kalau x...abis la c fifi ni aunty ina cubit2...
haaa...ni bos aku...
y pkai tudung tu kak tar...isteri bos...
baju hijau tu...en.enal...(abg beca)hahahha
baju itam tu...en.shah..unit manager..(gangster kg.dusun)hehehe
en.enal n en.shah....jgn marah yek...
bos aku p ambik makanan time nie...
en.nazro azizi...
aku n mama ema pulak...
kami dikatekan geng kuat makan
mn x nye...or lain dah brenti makan...
aku n ema masih mengunyah lg...
heheheh
tu y dua2 chubby....
aku nak ucapkan time kasih banyak2 kat en.enal n en.shah kerana belanja kami semua buka puase..
aku dengar buffuet tu harge nye RM50++...seorg
so...tq very2 much...
sgt best...
jgn lupe yek percutian y en.enal nak taja nnt...
malina nak ikut....hehehe


nie je y aku dpt upload....
ok...ptg ni akan ada berbuke puase bersama x-JKM 08...
mesti best...ramai2 berbuke bersama...
hehehehe
k...jumpe lg...

No comments:

Post a Comment