Wednesday, September 9, 2009

BerBuKa PuaSa Di PiZza HuT................


salam...
berjumpe kite kembali....
kan aku dah kate nak buke puase kat pizza....
ptg semalam kul 5.30 ptg...
aku bersama penghuni g11 iaitu rose..atika..n idah...berangkat ke angsana...
owh...c ctot je yang xde...dia buke puase dengan kwn2nye...

sampai je di angsana...terus cari parking...
nasib bek ada kete kuar..dapatlah parking depan2 pintu masuk...hehehehe...
kami berempat terus ke pizza hut...
baru kul 6ptg...ingat nak booking dulu...
ceh...xboleh pulak...terpaksa lah kami menunggu dalam pizza hut tu selama sejam....

sambil menunggu masa nak berbuka puase...
untuk menghilangan boring semua org...aku pun berceritalah...
naik pening kpale budak2 ni dengar aku berleter...
aku pun pening bile banyak bercakap...hehehehe...

jam menunjuk kul 7.10....buke puase!!!!!!!
atika baharin!!! cpt baca doa....
slurppp....slurpppp....
akhirnye....pizza tersebut aku makan dengan penuh nikmat...
bestnye.....hehehehehe...

lepas selesai berbuke puase...
terus aku & yang lain p surau...
lepas tu...bermulalah explorace antara kami...
hehehehe...

1st skali...aku p BADAN...kononnye nak cari buku...
tp akhirnye...aku cari pen PARKER....
adiah dari JKM '08...
pen idaman....hehehehe...

2nd...kite p cari kedai cermin mate...
c atika nak beli contact lens pulok...
berwarne coklat mate c atika...
huhuhuhuh....

3rd...p cari inner...
xjumpe2...kononnye nak pakai dengan baju raya...
tp xjumpe pulak....huhuhu..

berakhirlah explorace kami d angsana...
terus balik UTM...
tapi singgah dulu kat Kip Mart...
nak beli DVD..
beli lah DVD...buy 5 free 1...
hehehehe...

teruskan perjalanan balik ke UTM...



No comments:

Post a Comment